4rt de Primària han iniciat el projecte: “Reptes cooperatius”, compartit amb tres escoles de Sant Joan Despí.
L’objectiu és fomentar la pràctica cooperativa a les sessions d’Educació Física per a que puguin ampliar els seus coneixements i capacitats físiques.
Durant la primera part del projecte, hauran d’experimentar mitjançant reptes proposats per les mestres de les diferents escoles. Cada prova, pensada amb un objectiu clar i motivador, ha d’estar superada per tots els membres del grup de manera cooperativa.
A la segona part del projecte, serà l’alumnat qui inventi nous reptes cooperatius.
Posteriorment, s’intercanviaran amb les altres escoles a una jornada esportiva que se celebrará al Parc de la Fontsanta durant el mes de maig.
Tothom està esperant la jornada esportiva amb molta il·lusió!
