Al tercer trimestre, 6è de Primària va viure una experiència especial: les famílies van ser convidades a participar en una activitat de robòtica a l’aula. Aquesta iniciativa, dissenyada per enfortir els vincles entre escola i famílies, va oferir l’oportunitat de compartir els coneixements adquirits durant el Cicle Superior.

Al llarg dels darrers cursos, han treballat amb el kit de robòtica educativa WeDo 2.0, desenvolupant habilitats en programació, creativitat i treball col·laboratiu. En aquesta ocasió, van ser els mateixos nois i noies qui van assumir el rol de mestres, guiant mares i pares en el muntatge i programació de diversos robots.

Famílies i infants van col·laborar, van superar reptes i van gaudir dels èxits compartits, demostrant que la tecnologia pot esdevenir un pont per a la comunicació i l’aprenentatge conjunt. Gràcies a totes les famílies per sumar-se a aquesta aventura tecnològica!