3r de Secundària ha llegit les cartes arribades des de Finlàndia, en el marc del projecte eTwinning d’intercanvi epistolar que estan desenvolupant amb un centre europeu.
Aquesta iniciativa fomenta la comunicació intercultural i digital entre escoles de diferents països, afavorint que l’alumnat utilitzi l’anglès com a llengua vehicular per expressar idees, inquietuds i experiències personals.

El projecte permet també descobrir altres realitats educatives i culturals, aprendre a treballar de manera col·laborativa en línia i desenvolupar competències clau com la competència plurilingüe, la competència digital i la consciència europea.
Així, l’activitat no només enriqueix l’aprenentatge lingüístic, sinó que obre una finestra al món i convida a valorar la diversitat com a motor d’aprenentatge i convivència.
