El passat 20 de juny es va celebrar el gran dia dels alumnes de P5.

Després de tot un curs d’espera, va arribar el gran moment: els nens i nenes de P5 es graduaven de l’etapa d’Educació Infantil!

A la festa es van convidar a totes famílies i alumnes de P3 i P4 per compartir aquest moment tan especial.

La celebració va començar amb una sorpresa preparada pels companys/es de P3 i P4. Cada grup va cantar una cançó dedicada als protagonistes.

Seguidament, els nens i nenes de P5 van exposar un conte on explicaven la seves històries des que van entrar a l’escola. Cadascun dels alumnes va llegir un petit fragment, demostrant així a les famílies els seus avanços en la lectoescriptura.

Després el director del centre i la tutora van fer entrega d’un diploma a cada nen/a.

Per finalitzar la festa, els alumnes ja graduats tenien preparada una sorpresa per tothom! La projecció d’un videoclip molt divertit on ells eren els protagonistes.

Tot seguit, un pica pica els estava esperant!

Felicitats P5! Us esperen unes merescudes vacances!