Per acomiadar el curs, els alumnes d’Educació Infantil, van celebrar un dia ple d’activitats.

Cada grup va realitzar a cada classe un picapica i van ballar sense parar.

Després, al pati, els estava esperant una jornada passada per aigua.

Els alumnes van gaudir d’un dia d’aigua, de jocs i de sol amb els seus amics i les mestres!

Tots s’ho van passar d’allò més bé i, d’aquesta manera, donàvem la benvinguda a les vacances!