Benvolguts Pares i Mares:

Abans que comenci el nou curs, us volem informar de forma breu d’alguns temes d’interès col·lectiu.

INICI DEL NOU CURS

Com ja sabeu, el curs acaba demà dimecres, dia 21, pels alumnes.

Les classes del proper curs començaran el dia 12 de setembre en horari normal (de matí i tarda) per a tots els cursos.

Excepcionalment, Secundària entrarà també a les 9 del matí el primer dia.

EXÀMENS DE SETEMBRE

Els alumnes de Secundària amb alguna assignatura suspesa, han de presentar-se a examen de recuperació entre els dies 1 i 5 de setembre d’acord amb l’horari que se’ls donarà el proper dia 30, durant el lliurament de notes.

REBUTS

Com cada any, durant els primers dies del mes de juliol, us arribarà el rebut de setembre d’acord amb l’import de les quotes d’aquest any. Al setembre no s’emetrà cap rebut.

Tanmateix, i com és habitual, entre finals de juliol i principis d’agost, us passarem pel banc l’avançament dels 35 € a compte dels rebuts del nou curs.

Durant el primer trimestre del curs vinent regularitzarem les quotes en funció de l’augment que s’aprovi al Consell Escolar.

VENDA DE LLIBRES

La venda de llibres del proper curs es farà els dies 7 i 8 de setembre en horari de matí (de 9:30 a 13:30). Si alguna família no pogués venir en aquest horari, us preguem que ens feu la reserva dels llibres i els hi donarem als nens el primer dia de classe.

Recordeu que si voleu fraccionar el pagament només cal indicar-lo a Secretaria.

NATACIÓ ESCOLAR

Durant aquests dies hem fet arribar la informació que ens ha enviat l’Ajuntament en referència a la Natació Escolar del proper curs.

Els alumnes que s’incorporen aquest any a Infantil 3 anys poden inscriure’s entre el 12 i 22 de setembre.

Durant els primers dies de curs, convocarem els pares i mares de Preescolar i Cicle Inicial per a concretar el tema del trasllat dels nens i nenes a les instal·lacions.

NOU HORARI DE SECUNDÀRIA

Us avancem que en el Consell Escolar del centre s’ha aprovat una modificació de l’horari d’aquesta etapa, amb la finalitat d’atendre la demanda de l’alumnat de tenir alguna tarda lliure a la setmana per a poder realitzar treballs en grup o avançar la feina personal.

A partir del curs vinent, l’horari de Secundària passarà a ser el següent:

Matí: Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8:00h a 13:30h

Dimarts de 8:00h a 13:00h

Tarda: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 15:00h a 17:00h

Dimecres: no haurà classe

No obstant, la tarda de dimecres, poden acudir voluntàriament a l’escola i utilitzar les seves instal·lacions tots aquells alumnes que vulguin quedar-se a estudiar o a fer tasques de grup.

D’aquesta forma evitem la distorsió que aquest canvi horari pugui causar a nivell familiar.

Curs 2017-18. Temes d’interès col·lectiu
Etiquetat a: