De la mateixa manera que en cursos anteriors, durant el mes de setembre s’han iniciat les activitats de Tutoria entre Iguals (TEI), a través del qual es mira de cohesionar la comunitat educativa del centre a secundària.

Durant una sessió de tutoria, els alumnes de 1r d’ESO s’han trobat amb els de 3r, mentre que els alumnes de 2n d’ESO ho han fet amb els de 4t (els quals ja els feien de padrins el curs passat). En aquesta primera sessió els alumnes apadrinats han entrat en contacte amb els seus padrins, han investigat sobre les seves aficions, l’àmbit familiar i acadèmic, i han construït un mural amb la informació més rellevant de cadascú.

El programa de Tutoria entre Iguals, que s’allarga durant dos cursos, té com a objectiu que els alumnes que s’acaben d’incorporar a l’ESO puguin tenir un referent positiu dintre de la seva mateixa escola i, a més, afavorir la integració i l’autoestima de tot el nostre alumnat.