Durant el tercer trimestre, P4 s’ha submergit en el fascinant món de l’artista Piet Mondrian. 👨‍🎨!

Han après que aquest pintor utilitzava els colors primaris (blau, vermell i groc), així com el blanc i el negre, en les seves obres. També han descobert que destacava per les seves línies verticals, horitzontals i diagonals, així com les formes geomètriques més simples, com el triangle, el quadrat, el cercle i el rectangle.

Durant aquestes setmanes, s’han convertit en veritables artistes i han experimentat amb els colors preferits de Mondrian. Han pintat la inicial del seu nom, han realitzat obres artístiques inspirades en la seva famosa «Composició en vermell, blau i groc», han dibuixat autoretrats, han pintat utilitzant números, han creat escultures amb caixes, formes i colors que tant li agradaven i fins i tot han organitzat un taller conjunt amb altres nivells durant la Setmana Cultural.

Ha estat un trimestre ple de colors on han gaudit i experimentat amb el món d’aquest gran artista!

Us convidem a observar les fotografies per veure el magnífic treball realitzat per aquests talentosos pintors! 🎨❤!